FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Platforma medic.pl to intuicyjny system edm służący do prowadzenia dokumentacji medycznej w formie elektronicznej oraz system do prowadzenia terminarza i rejestracji online dla lekarzy, lekarzy stomatologów, fizjoterapeutów czy masażystów.
Nie, ty decydujesz, na jakie rodzaje wizyt i w jakich godzinach pacjenci będą mogli się rejestrować.
Możemy przenieść twoje dane z obecnego systemu do systemu medic.pl.
Tak, podobnie jak wszystkie dane finansowe, powierzone firmom sektora bankowego, nasze dane znajduje się w rozproszonej architekturze baz danych. Oznacza to, że dane osobowe są odseparowane od danych wrażliwych, a dostęp do nich ma jedynie aplikacja (twoje konto), która poprzez klucz odszyfrowujący łączy ze sobą wymagane rekordy.
W skrócie – wszystkie dane znajdujące się na Twoim koncie są szczelnie zabezpieczone. Znajdują się one w chmurze Microsoft Azure, dostajesz od nas, a także od firmy Microsoft gwarancję ich bezpieczeństwa.
Przede wszystkim poprzez automatyzację pracy zarówno lekarza jak i pracowników rejestracji. Przekłada się ona przyśpieszenie przeprowadzania wizyty oraz zmniejszenie obciążenia pracy pracowników administracyjnych. Takie funkcje jak rejestracja online czy automatyczne przypominanie o wizytach pozwalają zmniejszyć do minimum sytuacje zajętych, a nieodwołanych wizyt, na które pacjent się nie stawia.
Fakt, że platforma znajduje się w przeglądarce sprawia, że nie ma potrzeby zatrudniania informatyków, a wszystkie aktualizacje przeprowadzane są automatycznie.
Korzystanie z platformy medic.pl jest proste i intuicyjne. Nie potrzebujesz szkoleń ani informatyków do korzystania z naszej platformy.
Wszystko aktualizuje się automatycznie, a w razie najmniejszych problemów można skorzystać z pomocy naszego supportu.
Internetowe konto pacjenta jest powiązane z kontem placówki w systemie medic.pl. Dzięki niemu można w prosty sposób zautomatyzować obsługę i komunikację z pacjentem. Pacjent po rejestracji może przesyłać do karty pacjenta swoją historyczną dokumentację bądź aktualne wyniki badań. Po przybyciu do placówki może jednym kliknięciem w telefonie zameldować swoją obecność, o czym zostanie poinformowany lekarz i pracownik rejestracji. Po weryfikacji przez placówkę może otrzymać dostęp do swojej dokumentacji medycznej i zaleceń lekarza, dzięki czemu lekarz i pracownicy placówki oszczędzają czas, a wizyty przeprowadzane są sprawniej.